Umbrella Project Saver – tiedonkeruun ja raportoinnin ohjelmisto, jolla säästät rahaa
Umbrella Project Saverin avulla yritys voi muotoilla tiedonkeruuprojektit digitaaliseen ympäristöön. Sen avulla voidaan luoda yrityksen tiedonkeruutarpeisiin projekteja ja mahdollistaa tiedolla johtaminen käyttäjälähtöisessä käyttöympäristössä.
Työkalu on suunniteltu antamaan vastuuhenkilöille ja johdolle reaaliaikaisen kuvan tapahtumista. Näin johto ja vastuuhenkilöt saavat vastauksia kysymyksiinsä ja mahdollisuuden reagoida asioihin.
Tiedonkeruuprojekteja voidaan muodostaa joustavasti ja rajattomasti. Umbrella Project Saverin e-lomake omaa markkinoiden monipuolisimmat mahdollisuudet. Informatiiviset ja visualiset raportit luodaan helposti, valmiina ja automaattisesti päivittyvinä.
Umbrella Project Saver on responsiivinen pilvipalvelu. Työkalua voi käyttää älypuhelimella, tabletilla tai tietokoneella, ja se vaatii vain nettiyhteyden. Ohjelma toimii niin Android- kuin Apple-laitteilla.
Rajattomasti käyttökohteita
Palautteet
Kyselyt
Tarkastukset / ilmoitukset
Mittaukset
Luovutukset
Arvioinnit
Tehokäyttöön kuukaudessa
Yrityksen seurattavat asiat ovat jatkossa projekteja. Käyttöönottopalvelussa määritetään projektit käyttövalmiiksi.




Tiedolla johtamisen moderni työkalu
» Ei enää kuva- ja tekstitiedostoja siellä täällä, vaan projekteille tallennettuna.
» E-lomakkeet voidaan allekirjoittaa digitaalisesti mobiililaitteella esim. tavaran vastaanotossa, kohteen luovutuksissa.
» Projekteilla oma käyttöoikeushierarkia
» Projektihallinnan prosessit kuvataan Project Saverin prosessipiirtimellä koulutusta varten.
» Käyttökielivalinnat suomi, ruotsi ja englanti.