Umbrella Project Saver

Umbrella Project Saver – palautehallinnan ohjelmisto, joka säästää yrityksesi rahaa

Hyvin hoidettu reklamaatio säilyttää asiakkuuden, lisää luottamusta ja kasvattaa asiakassuhdetta. Hyvä reklamaation hoito vaatii nopeaa käsittelyä ja inhimillisyyttä, jolloin palautteen antajalle syntyy positiivinen asiakaskokemus. Yritys, joka hoitaa palautteet tehokkaasti keräten samalla tietoja toiminnan tueksi saavuttaa säästöjä sekä parempaa asiakastyytyväisyyttä. Tietojen keruu mahdollistaa esimerkiksi tapahtumatiedon luokittelun ja analyyttisen arvioinnin tapahtumaketjuista.

Pilvipalvelu, joka edistää palautehallintaa

Saverin avulla yritys voi konfiguroida ja muotoilla palautehallintaprosessinsa digitaaliseen ympäristöön. Saverillä yritys voi hallinnoida kuluttaja-, asiakas- ja toimittajareklamaatiot, mutta myös organisaationsa sisäiset reklamaatiot. Saver mahdollistaa palautteiden tiedolla johtamisen käyttäjälähtöisessä käyttöympäristössä.

Reklamaation käsittelyprosessi Umbrella Project Saverissa

  1. Saver mahdollistaa reklamaation käsittelyn avaamisen seuraavilla vaihtoehdoilla:
    a. Asiakas kirjaa reklamaation suoraan yrityksesi verkkosivuilta aukeavaan Saverin e-lomakkeeseen. Näin reklamaation käsittelylle aukeaa tehtävä Saverissä.
    b. Asiakas kirjaa reklamaation yrityksesi verkkosivualustalla tehtyyn palautelomakkeeseen. Tämä lomake on integroitu Saverin e-lomakkeeseen, jolloin reklamaation käsittelylle aukeaa tehtävä järjestelmässä.
    c. Asiakas lähettää sähköpostia yrityksesi reklamaatio-osoitteeseen, joka avaa reklamaatiokäsittelyn Saverissä.
    d. Asiakas esittää reklamaation yrityksesi asiakaspalvelijalle tai myyjälle, jolle on annettu käyttöoikeudet Saver -järjestelmään. Asiakaspalvelija tai myyjä kirjaa reklamaation järjestelmään ja näin se aukeaa käsittelylle.
  2. Digitalisoitu käsittelyprosessi
    Saverissä annetaan käyttöoikeudet henkilöille, joilla on rooli reklamaatiokäsittelyssä. Saver lähettää työtehtävän henkilölle tai henkilöryhmälle valittujen muuttujien mukaan esim. toimipisteen, tuoteryhmän,  tuotteen tai virheluokituksen mukaan avatusta reklamaatiosta jatkokäsittelyä varten.
  3. Kokonaisuus hahmottuu listausnäkymässä
    Saver-listausnäkymässä näet kaikki avoimet ja suljetut reklamaatiot, valintasi mukaan. Voit hakea listauksesta hakutoiminnolla toimipisteen, käsittelijän, reklamaatioantajan ja käsittelyajan listausnäkymiä.
  4. Saver-käsittelynäkymä mahdollistaa reklamaation käsittelyn seuraavasti:
    a. Selkeät kohdistamismahdollisuudet. Voit kohdistaa reklamaation toimipisteelle, osastoon, tuoteryhmään, tuotteeseen, syykoodiin, virheen vakavuuteen tai tapahtuman kustannusten perusteella.
    b. Saumaton kommunikaatio. Saverissä voit lähettää sähköposteja kuluttajalle, asiakkaalle tai sisäiseen käsittelyyn liittyen. Kaikki sähköpostit kiinnittyvät reklamaatiolle, jolloin juurisyyn ja luokittelun muutokset voidaan tehdä yhdessä näkymässä, kun selvitysdialogi on käytettävissä yhdessä paikassa.
    c. Sisäisten tehtävien jakaminen. Järjestelmässä voit määritellä sisäisiä tehtäviä reklamaation hoidon eri vaiheissa, jotka ovat kaikki nähtävissä tehtävälistauksessa.
  5. Reaaliaikainen analytiikkanäkymä
    Analytiikkanäkymässä yrityksesi voi seurata reaaliaikaisesti reklamaatioiden kustannuksia ja käsittelyaikoja. Tämän lisäksi voit seurata toimipisteisiin, osastoihin, tuoteryhmiin ja tuotteisiin kohdistettuja tietoa. Vertailujaksoissa taas voit seurata muutosta valitsemillasi aikajaksoilla.
  6. Tehokäyttöön kuukaudessa

Tehokäyttöön kuukaudessa

TARVEKARTOITUS

Myyjä toteuttaa tarvekartoituksen, jossa tunnistetaan nykyinen reklamaatio­käsittelyprosessi ja yrityksesi tavoitteet, jota käsittelyn digitalisoinnilta odotetaan.

KÄYTTÖÖNOTTO

Projektipäällikkö ottaa kopin ja selvittää Saverin konfigurointiin tarvittavat tiedot. Näin Saver saadaan käyttöön ja Saveriin voidaan syöttää eri palauteluokille tapahtumia. Tietoa voidaan luokitella toimipisteille, osastoille ja syykoodeille.

KÄYTÖNAIKAINEN TUKI

Projektipäällikkö kouluttaa muutoshallintaan ja Project Saverin käyttöön.

UUSIA MAHDOLLISUUKSIA

Projektipäällikkö jatkaa nimettynä yhteyshenkilönä ja auttaa kysymyksissä myös jatkossa. HelpDesk vastaa teknisiin kysymyksiin arkipäivisin kello 8-17.

Tilaa maksuton Umbrella-ohjelmiston etäesittely!

TILAA ESITTELY